مجتبی وحیدی اصل

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/08/30

مجتبی وحیدی اصل

مهندسی و علوم کامپیوتر / نرم افزار و سامانه های اطلاعاتی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تنظیم پویای دشواری در تولید محتوای رویه ای بازی های کامپیوتری با استفاده از یادگیری تقلیدی
    نوید سیامک منش 1404
  2. طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن کاهش استرس و تسهیل فرایند رشد پس از سانحه برای نوجوانان مبتلا به سرطان
    سیدحمیدرضا کامران راد 1403
  3. رویکردی جهت رتبه بندی سنجه های طیف محور مکان یابی خطا برای برنامه ها با استفاده از یادگیری ماشین
    آرش علم 1403
  4. مدلسازی و ارزیابی رفتار بازی‌های آنلاین چند نفره مبتنی بر شبکه‌های پتری
    پویا ثابتی 1402
  5. شناسایی بدافزار ترکیبی به وسیله تحلیل ایستا و پویا و روش های یادگیری ماشین
    علی کلاته عربی 1402
  6. طراحی و توسعه یک بازی هدفمند به منظور ترمیم خودکار برنامه‌
    شیما سیف الهی 1402
  7. یک مدل جدید برای نرم افزارهای معامله گر الگوریتمی در بازارهای مالی
    علی توسلیان 1402
  8. مدلی جدید برای افزودن اطلاعات بازیابی شده مبتنی بر زمینه بر روی اشیای تشخیص داده شده در بستر واقعیت افزوده
    مریم مرادی شبستری 1401
  9. راهکاری جهت بهبود موقعیت‌یابی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر روش اِسلَم در فناوری واقعیت افزوده
    محسن نوازنی 1400
  10. طراحی یک سیستم توصیه‌گر دستور غذا با رویکرد بازی‌گونه
    نازنین کریمی مقدم 1400
  11. ارائه رویکردی تعاملی مبتنی بر مشارکت کاربران در بستر واقعیت افزوده
    محسن ادبی فرد 1400
  12. رویکردی برای ایجاد تجربه کنفرانس با استفاده از واقعیت مجازی
    احسان اخلاقی 1400
  13. طراحی و توسعه ی یک بازی هدفمند به منظور شناسایی نامتغیرهای برنامه ها.
    فاطمه تقی زاده کفشگرکلائی 1399
  14. طراحی و پیاده‌سازی یک بازی جدی به کمک تولید محتوای رویه‌ای با هدف پیشگیری از اختلالات در توانایی پردازش بصری
    مریم رضائی 1399
  15. ارائه رویکردی به منظور تحلیل داده های حاصل ازعملکرد بازیکنان بازی های کامپیوتری به منظور استخراج الگوهای شخصیتی افراد
    پگاه قیصی پور 1399
  16. ارائه رویکردی جدید برای آزمون قابلیت استفاده نرم‌افزار با بهره‌گیری از داده‌های حسگری
    احمدرضا یوزباشی زاده 1399
  17. قرنطینه‌سازی ناامنی‌های سخت‌افزاری با استفاده از روش‌های تولید کد
    فرزانه قطب الدینی قاسم آباد 1398
  18. ارایه راهکاری جهت اندازه‌گیری تاثیر عناصر واقعیت مجازی بر معیارهای بازیهای جدی مبتنی بر تحلیل داده‌های بازی
    فرجاد داوری 1398
  19. ارائه‌ی چارچوب بازی‌گونه‌سازی جهت ارتقای فرهنگ سازمانی با تاکید بر آموزش سازمانی
    فائزه آقازاده پر 1397
  20. ترمیم خودکار خطا در نرم‌افزار با استفاده از استخراج ویژگی و یادگیری ماشین
    میثم ولوئیان 1397
  21. ارائه رویکردی جهت انتخاب متریک مناسب مکان‌یابی خطا برای هر برنامه
    بابک باقری 1396
  22. ارائه‌ی رویکردی جدید مبتنی بر متریک‌های نرم‌افزاری جهت افزایش سودمندی آزمون پس نمایی و شناخت عوامل زمینه‌ای در موفقیت روش
    محمدرضا دهقانی تفتی 1396
  23. ارائه‌ی رویکردی جهت بازی گونه‌سازی اِشکال‌زدایی نرم‌افزار
    شهرزادسادات موسوی اصفهانی 1396
  24. بازی گونه سازی سامانه مدیریت یادگیری مبتنی بر خصوصیات کاربران
    احسان بهرامی 1396
  25. شناسایی بدافزارهای فراریخت با ترکیب روش های ایستا و پویا در سامانه های حساس
    هادی گلباغی 1395
  26. ارائه رویکردی جدید جهت بهبود اثر بخشی برنامه نویسی خودکار
    فرشاد غلامی قوام آباد 1395
  27. روش شناسایی گره های خراب متحرک در سازمان ها با کمک روش های تحلیل مورد آزمون
    حمید نوری زاده آذر 1395